niedziela, 8 czerwca 2014

Nie wiem

Ok. Co się tylko spotkam z kimkolwiek kto go zna dowiaduję się nowych rzeczy... jestem złym człowiekiem, nie układa mu się z tamtą dziewczyną xD a ja mam z tego dziką radochę!

Zaliczyłam już prawie wszystkie rzeczy które miały mi pomóc uporać się z tym uczuciem oszukania
- porozmawiałam z jego bratem o całej sytuacji
- po czym dałam mu kosza (bratu), bo za dużo sobie po pijaku pozwalal
- porozmawiałam z jego najlepszym kumplem
- któremu też dałam kosza bo też za dużo sobie pozwalał
- dowiedzialam się, że jego związek wisi na włosku
- wszyscy (łącznie z najlepszym kumplem i rodzonym bratem) przyznają, że potraktował mnie jak swinia
- pokazałam mu, że świetnie bawię się bez niego
- pokazałam wszystkim, że świetnie bawię się bez niego

została mi jeszcze bezpośrednia konfrontacja z nimi... ale to już może być trudniejsze bo nie wiem czy mi przeszło czy nie. Jeśli coś jeszcze czuję to nie będę nad sobą panować albo w jedną albo w drugą stronę.

A jak moje jedzenie? ;) Zachwiane, jem ogromne ilości fast foodów, siedzę potem i płaczę, że jestem gruba. Wczoraj było ładnie, 4 bułki przez cały dzień a potem na wieczór jajecznica z jednego jajka bez soli... dzisiaj owsianka, pare nektarynek, nóżki kurczaka z obiadu, zupa... niby zdrowo ale dużo. Ale już nie mogłam wytrzymać, nie jadłabym gdybym nie miala 4 prac zaliczeniowych na jutro... a tu czeka kolejka filmów "buntownik z wyboru" "pretty woman" "twarda sztuka" no nie dam rady...

Jedną pracę zaliczeniową piszę o anoreksji, mam napisać recenzję ksiażki, wybrałam  "Chudą" będzie mi łatwiej. Boję się tylko że nie będzie do końca tak obiektywna jak bym tego chciała.

Zupa jest bez smaku... aż wstyd. Robię mały eksperyment, walę otręby pszenne wszędzie gdzie tylko mogę. Ciekawe czy to rzeczywiście pomaga schudnąć albo przynajmniej nie tyć.




1 komentarz:

  1. nie piszesz, nie odzywasz sie, szkoda.
    a otręby pszenne może i działają, ale mi już nie smakują. ten smak nudzi się już po kilku dniach, w chwili obecnej mam już nawet wstręt...

    OdpowiedzUsuń